.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگی شدید در لاهیجان+تصاویر

مسئول روابط عمومی فرمانداری لاهیجان گفت: بارندگی شدید از دقایق نخستین صبح امروز (دوشنبه) در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شده و با توجه به حجم زیاد بارندگی، خیابان‌ها، كوچه‌ها و معابر شهری و روستایی دچار آب‌گرفتگی شده است.
احمد افخمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا افزود: با توجه به پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در استان‌های شمالی كشور، ستاد بحران به ریاست فرماندار لاهیجان تشكیل و جلسه‌ای با همین محور برگزار شد.
وی اظهار داشت: از شب گذشته، اقدامات اولیه و ضروری برای تمهید مقدمات و روبه‌رو شدن با حوادث احتمالی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انجام شده است.
مسئول روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ادامه داد: از روز گذشته نیز ماشین‌آلات راه‌سازی، مانند لودر و همچنین نیروی انسانی در قالب اكیپ‌هایی در سطح شهر و روستاها مستقر هستند.
وی با بیان این‌كه تا این لحظه، آب‌گرفتگی‌های ناشی از بارش شدید باران، هیچ تلفاتی نداشته، افزود: بالا آمدن سطح آب، تنها موجب آب‌گرفتگی و ایجاد خسارت به تعداد اندكی از منازل همجوار با رودخانه‌ها شده است.
مسئول روابط عمومی فرمانداری سیاهكل نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا بیان داشت: بارش شدید باران سبب ایجاد سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر سیاهكل شده است.
فاطمه پوراسماعیل افزود: در بخش دیلمان بارندگی كمتر بوده و تاكنون گزارشی از خسارت ناشی از بارندگی گزارش نشده است.
همچنین مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان نیز با اشاره به بارش شدید باران در اغلب شهرهای استان، گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده است.
افشین عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا با اشاره به بارش بی‌سابقه 125 میلی‌متر باران در رشت افزود: لایروبی دو رودخانه گوهررود و زرجوب این شهر در فصل تابستان انجام شده؛ ضمن این‌كه تاكنون گزارشی از طغیان رودخانه‌های مناطق مختلف استان گزارش نشده است.
وی ادامه داد: بارش شدید باران موجب آب‌گرفتگی در برخی منازل مسكونی و معابر عمومی شده، اما نیروهای شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان مشغول رفع گرفتگی آب‌های سطحی و فراهم كردن زمینه تسهیل عبور و مرور خودروها و شهروندان هستند.
مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان با تأكید بر ضرورت تعامل همه نهادها و سازمان‌ها در چنین مواقعی، از شهروندان خواست هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان، به‌ویژه در مواقع بارندگی‌های شدید، ضمن رعایت نكات ایمنی و توقف در مكان مناسب و امن، با كسب اطلاعات از مسیر طی طریق كنند.
عزیزی اضافه كرد: به همه نیروهای امدادی و خدمات‌رسانی نیز توصیه شده تا آمادگی لازم را برای انجام عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی مطلوب، همچون گذشته به‌ویژه در محورهای ارتباطی اصلی و فرعی داشته باشند.

http://up.iranblog.com/images/c58zo8fijxbomx9x45qy.jpg

http://up.iranblog.com/images/avd0p70f8ma61ma2vny5.jpg

http://up.iranblog.com/images/ul4br0uuh1dw5g8fjq3n.jpg

http://up.iranblog.com/images/7csqgfizdjxb2mvd7nj.jpg

http://up.iranblog.com/images/ouqb3zbyzsu8s43wxb7d.jpg

http://up.iranblog.com/images/p0ypx41u15lcndj1jphf.jpg





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

توكلي 5 مهر 1390
الحمدلله الذي انزل من المعصرات ماء ثجاجاً

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.